Regulamin zapisów ślubnych

(do wszystkich usług dojeżdżam do Ciebie, nie prowadzę salonu stacjonarnego)

Podczas rezerwacji terminu usługi, podaj proszę dokładną:
– datę,
– miejsce gdzie miałabym przyjechać,
– godzinę, na którą musisz być gotowa w dniu ślubu,
– przy rezerwacji ślubnej, jeśli inne osoby są także chętne na makijaż / fryzurę w danym terminie, podaj proszę liczbę oraz rodzaj usługi.

Pełna rezerwacja usługi ślubnej wymaga wcześniejszego podpisania „Umowy rezerwacyjnej” wraz w wpłatą kaucji ślubnej. Szczegóły umowy omawiamy indywidualnie.

1. Zgodnie z ustawą o zawieraniu umów na odległość, Klient rezerwujący wizytę telefonicznie, e-mail, poprzez system rezerwacji lub poprzez wiadomość na Facebooku lub Instagramie, od dnia wpłaty kaucji ma 14 dni na odstąpienie od umowy i rezygnacji z zarezerwowanej usługi. Klient decydujący się na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, powinien powiadomić o tym Usługodawcę telefonicznie lub mailowo przed upływem 14 dni od dnia wpłaty kaucji. Po odstąpieniu od umowy kaucja zostanie zwrócona dla Klienta w terminie do 14 dni, na podane przez Klienta dane do przelewu. W przypadku gdy Klient nie powiadomi Usługodawcy o odstąpieniu od umowy w wyznaczonym terminie, kaucja będzie bezzwrotna.

2. Przygotuj proszę odpowiednio swoją skórę, nawilżona i oczyszczona skóra, to niezbędny fundament pięknego makijażu.

3. Ważne!! Poniższe zabiegi zaplanuj wcześniej:
– opalanie, solarium minimum 7 dni przed ślubem/uroczystością,
– hennę i regulację brwi, depilację wąsika minimum 3 dni przed ślubem/uroczystością,
– peeling skóry. Warto zacząć domowe oczyszczanie już 1, 2 tygodnie przed, wykonując zabieg peelingujący około 1 lub 2 razy na tydzień. Ostatni peeling wykonaj minimum 2 dni przed uroczystością, aby w dniu makijażu skóra nie była podrażniona, czy zaczerwieniona. Polecam peeling enzymatyczny, jest łagodniejszy i dużo bezpieczniejszy.
– dzień przed zabiegiem nie eksperymentuj, używaj tylko sprawdzonych wcześniej kosmetyków, kremów, olejków, balsamów itp.
– farbowanie włosów wykonaj minimum 1 tydzień przed uroczystością.

4. Pamiętaj, że na makijaż przychodzimy z uprzednio oczyszczoną skórą twarzy, szyi i dekoltu. Zwróć szczególną uwagę na dokładny demakijaż rzęs.

5. Na fryzurę przychodzimy po wcześniejszym przygotowaniu włosów:

6. Umyj włosy wieczorem, przed dniem usługi, 2 razy, bez odżywki (jeśli odżywka jest niezbędna, użyj minimalną ilość tylko na końcówki). Jeśli Twoje włosy bardzo szybko się przetłuszczają, umyj je rano, w dniu usługi.

7. Włosy powinny być porządnie wysuszone!! Jest to bardzo ważne, by zapewnić Twojej fryzurze trwałość.

8. Na makijaż i/lub fryzurę przychodzimy w bluzce z większym dekoltem, na ramiączkach, względnie w rozpinanej na guziki czy zamek. Tym samym nie uszkodzisz makijażu czy fryzury, gdy będziesz się przebierać.

9. Do każdego makijażu kępki rzęs są gratis! Do każdej fryzury wsuwki, gumki, wypełniacze potrzebne do utworzenia fryzury są w cenie fryzury.

10. Absolutnie proszę o nie spóźnianie się, każda minuta zabiera czas następnym klientkom. – przy spóźnieniu powyżej 15 minut zastrzegam sobie prawo odmówienia usługi.

11. Płatność możliwa gotówką, przelewem lub kartą płatniczą.

12. Zastrzegam sobie prawo do odwołania wizyty z uzasadnionych przyczyn losowych, niezależnych ode mnie (oczywiście pomagam w znalezieniu odpowiedniego zastępstwa)

13. Dokonując zapisu/rezerwacji wyrażasz zgodę na kontakt i przetwarzanie Twoich danych kontaktowych w celu wykonania usługi. Rodo i Polityka prywatności

14. Umówienie się na usługę oznacza automatyczną akceptację powyższego regulaminu. W razie pytań odnośnie regulaminu proszę o kontakt.


W trosce o jak najwyższą jakość świadczonych usług oraz komfort klienta, proszę o zapoznanie się z poniższym regulaminem przed przystąpieniem do rezerwacji usługi.

REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG MOBILNYCH
Obowiązuje od dnia: 01.10.2023

§ 1
Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa dokładne zasady korzystania z usług świadczonych przez Kiuru Visage Katarzyna Skowronek-Ajchstet.
Prowadzącego działalność mobilną i świadczącego usługi pod adresem wskazanym przez klienta. Zwanego dalej „Usługodawcą”.
Usługodawca świadczy usługi tylko i wyłącznie po wcześniejszym umówieniu
z Klientem terminu, daty i adresu, pod którym zostanie wykonana usługa.
Klienci – Usługodawcy mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed rezerwacją Usługi. Przystąpienie do wybranej usługi oznacza akceptacją niniejszego Regulaminu, bez konieczności jego podpisania przez Klienta.
Niezastosowanie się Klienta do wymagań Regulaminu skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności Usługodawcy za wykonaną Usługę.
Regulamin wraz z Cennikiem i opisem Usług stanowi umowę na świadczenie usług.

§ 2
Definicje

Klient – oznacza osobę fizyczną, pełnoletnią, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
Osoba niepełnoletnia – klient, który nie ukończył 18 lat i korzysta z usług Usługodawcy za zgodą ustną lub pisemną, rodzica/opiekuna prawnego.
Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin sporządzony przez Usługodawcę.
Usługa – oznacza usługę świadczoną przez Usługodawcę na rzecz Klienta.
Kaucja – forma zabezpieczenia rezerwacji wizyty w danym terminie.
Usługodawca – oznacza działalność mobilną, świadczącą usługi pod adresem ustalonym z Klientem podczas rezerwacji. Usługodawca prowadzi działalność gospodarczą pod nazwą:
Kiuru Visage Katarzyna Skowronek-Ajchstet…. (imię i nazwisko oraz nazwa)
NIP: 8471450238 , REGON: 300613680 zgodnie z systemem Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
Dane kontaktowe: adres e-mail: wizaz.skowronek@wp.pl
Numer telefonu: 535099396, 697410123
Adres do korespondencji: Os. Wichrowe Wzgórze 5/114, 61-673 Poznań

§ 3
Obowiązki klienta

Klientem Usługodawcy jest osoba pełnoletnia lub niepełnoletnia za zgodą opiekuna prawnego. W przypadku osoby niepełnoletniej Usługodawca jest uprawniony do żądania przed wizytą przedłożenia stosownej zgody opiekuna prawnego oraz do odmowy świadczenia Usługi, w przypadku braku takiej zgody.
Klient jest zobowiązany do podania informacji na temat swojego stanu zdrowia, jeśli jest to konieczne do podjęcia decyzji o wykonaniu określonej usługi oraz podpisania oświadczenia o prawdziwości podanych informacji.

Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia Usługodawcy o pogorszeniu swojego stanu zdrowia podczas wykonywanego Usługi.

Klient powinien zapewnić pomieszczenie, w którym zostanie wykonana usługa. Dostęp do prądu oraz wody.

Klient powinien zadbać, aby w pomieszczeniu przeznaczonym do wykonania usługi, nie było osób trzecich.

W przypadku uporczywego odwoływania wizyt przez Klienta w terminie późniejszym niż dozwolony niniejszym regulaminem oraz bez odwołania wizyty we wskazanym terminie więcej niż 2 razy, Usługodawca jest uprawniony do odmowy świadczenia lub rezerwacji kolejnej wizyty danemu Klientowi.

§ 4
Cennik

Usługodawca świadczy usługi znajdujące się w aktualnym cenniku usług dostępnym w …w zakladce OFERTA na stronie internetowej www.kiuruvisage.pl .
Klient przed wyborem Usługi może zapoznać się z jej opisem oraz ceną.
Usługodawca na terenie miasta Poznań oraz poza terenem miasta Poznań pobiera dodatkową opłatę za dojazd pod adres ustalony z Klientem, w kwocie 2 zł/1km. Opłata ta powinna zostać uregulowana z płatnością za wykonanie Usługi.

§ 5
Rezerwacja wizyt

Usługodawca prowadzi rezerwację i zapisy na wizyty poprzez: telefon, e-mail, komunikatory na Facebook’u i Instagram’ie.
W przypadku usług ślubnych Usługodawca wymaga wpłaty przez Klienta Kaucji w wysokości zależnej od rodzaju i ilości wybranych usług.

Kaucję Klient wpłaca przelewem na podany przez Usługodawcę numer konta.
W przypadku odwołania wizyty przez Klienta, kaucja jest bezzwrotna.

Zgodnie z ustawą o zawieraniu umów na odległość, Klient rezerwujący wizytę telefonicznie, e-mail, poprzez system rezerwacji lub poprzez wiadomość na Facebooku lub Instagramie, od dnia wpłaty kaucji ma 14 dni na odstąpienie od umowy i rezygnacji z zarezerwowanej usługi. Klient decydujący się na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, powinien powiadomić o tym Usługodawcę telefonicznie lub mailowo przed upływem 14 dni od dnia wpłaty kaucji. Po odstąpieniu od umowy zkaucja zostanie zwrócona dla Klienta w terminie do 14 dni, na podane przez Klienta dane do przelewu.

W przypadku gdy klient nie powiadomi Usługodawcy o odstąpieniu od umowy w wyznaczonym terminie, Kaucja będzie bezzwrotna.
Klient dokonający rezerwacji na odległość i wpłacający Kaucję na krócej niż 14 dni przed realizacją usługi a tym samym przed upływem terminu na odstąpienie od umowy zawartej na odległość, rozumie i zgadza się, na utratę prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość. W powyższym przypadku rezygnacja z usługi oznacza, że wpłacona Kaucja będzie bezzwrotny.

W przypadku realizacji Usługi Kaucja podlega zaliczeniu na poczet ceny Usługi wykonywanej dla Klienta. Ostateczna cena rozliczona po wykonaniu Usługi zostanie pomniejszona o wysokość wpłaconej Kaucji.

Dla celów niniejszego Regulaminu, “Siła Wyższa” oznacza jakiekolwiek zdarzenie poza kontrolą Usługodawcy, w tym m.in. zdarzenie losowe, epidemię i pandemię, wojnę, powstanie, rozruchy, zamieszki, akty terroryzmu, pożar, wybuch, powódź, kradzież istotnego sprzętu, umyślną szkodę, strajk, lock-out, warunki atmosferyczne, akty i regulacje organów administracji państwowej lub samorządowej, nagłe wyłączenie mediów.
Usługodawca nie będzie ponosić odpowiedzialności wobec Klienta za niewykonanie jakichkolwiek obowiązków wynikających z niniejszego Regulaminu w zakresie,
w jakim będzie to spowodowane wystąpieniem Siły Wyższej. W takiej sytuacji Klient otrzyma możliwość: rezerwacji innego dostępnego terminu, zwrotu wpłaconej Kaucji lub otrzymania vouchera w wysokości wpłaconej Kaucji do wykorzystania zgodnie ustaloną datą ważności.

§ 6
Płatności

Klient jest zobowiązany do zapłaty za wykonane Usługi niezwłocznie po jej wykonaniu.
Usługodawca udostępnia się następujące sposoby zapłaty:
gotówka, przelew, karta płatnicza/blik

Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia tymczasowych promocji, bonów podarunkowych czy pakietów usług. Zasady dotyczące ich zakupu oraz czasu trwania, zostaną uregulowane w odrębnym załączniku do niniejszego Regulaminu.
Promocje nie łączą się.

§ 7
Standardy świadczenia Usług

Usługodawca oświadcza, że jest odpowiednio przeszkolony, posiadają aktualne badania zdrowotne a Usługi wykonuje na najwyższym poziomie oraz z należytą starannością.

Usługodawca przed przystąpieniem do realizacji Usługi, zobowiązany jest przygotować odpowiednio swoje stanowisko pracy oraz zadbać o odpowiednią dezynfekcję oraz bezpieczeństwo Klienta.

Usługodawca używana jednorazowych aplikatorów oraz zdezynfekowanych akcesoriów i narzędzi.
Usługodawca używana preparaty do dezynfekcji zgodne z wymogami sanepidu.

§ 8
Obowiązki Usługodawcy

Usługodawca przed wykonaniem Usługi jest zobowiązany:
przeprowadzić z Klientem wywiad dotyczący jego oczekiwań oraz jego stanu zdrowia oraz odebrać od Klienta wypełnioną i podpisaną kartę Klienta
do przedstawienia Klientowi ewentualnych przeciwwskazań do wykonania Usługi oraz ewentualnych zaleceń po usłudze,
do przestrzegania zasad higieny i bezpieczeństwa podczas wykonywania Usług,
Usługodawca zobowiązuje się do wykonania Usługi zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami z Klientem.
Usługodawca nie może powierzyć wykonanie Usługi innym osobom bez pisemnej zgody Klienta. W przypadku zdarzeń losowych, gdy Usługodawca nie może osobiście wykonać Usługi, zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta.
Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie i poinformowania o nich Klienta przed zapisem na wizytę, z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności, zmiany w świadczeniu usług – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem wprowadzenia zmian.

§ 9
Reklamacje

Klient ma prawo do złożenia reklamacji Usługi. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Usługi przez Usługodawcę np. poprzez posiadany paragon.
Klient reklamację powinien złożyć pisemnie na adres e-mail wizaz.skowronek@wp.pl lub poprzez list polecony wysłany na adres os. Wichrowe Wzgórze 5/114, 61-673 Poznań

Reklamacja musi zawierać dane osobowe Klienta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu, opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań oraz dokumentację fotograficzną dotyczącą powodu reklamacji.
Usługodawca rozpatrzy reklamację w ciągu 30 dni od jej przyjęcia i poinformuje Klienta pisemnie lub mailowo na podane dane kontaktowe.

§ 10
Postanowienia końcowe

Każdy klient ma prawo wglądu do Regulaminu, cennika oraz certyfikatów, na które powołuje się Usługodawca co do własnego doświadczenia.
Aktualny Regulamin jest dostępny na www.kiuruvisage.pl

Za wszelkie uszkodzenia sprzętu Usługodawcy spowodowane przez Klienta, Klienci odpowiadają bez ograniczeń z art. 415 kodeksu cywilnego. Za uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich ustawowi przedstawiciele.
Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie. W przypadku niedojścia do porozumienia spory będą rozstrzygane przez sąd właściwości ogólnej.
Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne, zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego Regulaminu, który to w dalszym ciągu będzie obowiązywał w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie.

§ 11
Dane osobowe

Administratorem danych osobowych Klientów jest Kiuru Visage Katarzyna Skowronek-Ajchstet
Z Administratorem ochrony danych można kontaktować się pocztą elektroniczną pod adresem e-mail wizaz.skowronek@wp.pl
Dane osobowe Klientów pozyskane w związku z korzystaniem z usług Usługodawcy, będą przetwarzane w następujących celach: w celu komunikacji z klientem (otrzymywanie za pośrednictwem telefonii komórkowej i poczty elektronicznej informacji dot. planowanych wizyt) oraz w celu wykonania usługi. Podstawą prawną przetwarzania danych Klientów będzie: udzielona zgoda, niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na żądanie Klienta przed zawarciem umowy, niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich jak udzielania odpowiedzi na pisma i wnioski Klientów.

Dane Klientów mogą być przekazywane następującym podmiotom: procesorom (podmioty przetwarzające) w związku ze zleconymi przez Kiuru Visage Katarzyna Skowronek-Ajchstet działaniami, podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa, podmiotom kontrolnym i nadzorczym, organom egzekucyjnym, kancelariom prawnym, którym np. Kiuru Visage Katarzyna Skowronek-Ajchstet zleciła prowadzenie postępowania. Dane Klientów będą przekazane do państwa trzeciego (np. USA) w związku z prowadzonymi działaniami na Facebooku.
Okres przetwarzania danych osobowych Klientów jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane. Okres przez który dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria: przepisy prawa, które mogą obligować Kiuru Visage Katarzyna Skowronek-Ajchstet do przetwarzania danych przez określony czas (np. dane nt. faktur przechowujemy przez 5 lat od końca ostatniego roku rozliczeniowego), okres, który jest niezbędny do obrony interesów Kiuru Visage Katarzyna Skowronek-Ajchstet, oraz okres na jaki została udzielona zgoda.
Ponadto, informujemy, że Klienci mają prawo do: żądania dostępu do danych osobowych ich dotyczących sprostowania ich danych, żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia, usunięcia ich danych lub ograniczenia ich przetwarzania wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania ich danych osobowych przeniesienia ich danych osobowych. Jednak w wyjątkowych sytuacjach dane nie mogą być usunięte natychmiast. Są to:

  • dane, które są niezbędne do realizacji usługi i ewentualnego okresu reklamacyjnego,
  • dane co do których istnieją podstawy prawne, aby mimo tego kontynuować przetwarzanie,
  • dane przetwarzane w zgodzie z innymi przepisami prawa.

Klienci mają prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem.
W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania danych osobowych przez Kiuru Visage Katarzyna Skowronek-Ajchstet , Klienci mają prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem a danych osobowych prosimy kierować na adres Administratora z tematem “Dane osobowe” na skrzynkę e-mail wizaz.skowronek@wp.pl